28 de jul. 2008

Sobre los Shitjobs o cacacurros (se aceptan colaboraciones)


Primero en el "Idioma Impuesto":

Amics i seguidors:
Recordareu que en l’últim número de La Escuela Moderna vem inaugurar amb en Dani Alonso (de Ca’l Alonso de tota la vida) la nostra secció “El pitjor curro que he tingut a la vida”, secció en la qual certs personatges de l’entorn de LEM ens havien d’explicar quina era la feina més penosa, humiliant o senzillament fastigosa que havien tingut mai (shitjob o MacJob en diuen els anglosaxons).
Havia de ser una secció molt democràtica en la que tots els nostres amics i coneguts ens explicarien les seves vides i miseries per alleujar les nostres, i es que sapiguer que tothom té o ha tingut un curru fastigós fa sentir molt més acompanyat mentre no arriba “la lluita final”.
Pero ara decidim “donar-li una volta de rosca” a la secció i es per aixó que us demanem que ens envieu els vostres articles sobre el tema a partir d'ara mateix per ser publicats en aquest blog.
El motiu no es més que veient el ritme d’edició del fanzine imprès el tema sortiria a curro merdós per any. I n’hi ha tants esperant per veure la llum…
Esperem les vostres merdes fresques a laescuelamoderna@gmail.com
Aquesta secció es basa en una idea original d’en Marc Balfagón, componente/creador de Rosa Parks/Croatan i quart Nisei. Merci Marc!

Pd: Publicarem els articles que ens molin més, és clar, i no acceptarem articles escrits en codi SMS, ni fent servir K's, acceptarem no més faltes d’ortografia de les que he fet jo en aquest escrit, així de baix es el nostre nivell d'exigència (les faltes d’accents només treuen mig punt!).

Y ahora en nuestra "lengua común":

Amigos y seguidores:

Recordareis que en el último número impreso de La Escuela Moderna inauguramos con Dani Alonso (de los Alonso de toda la vida) nuestra sección “El peor curro que he tenido en la vida”, sección en la que varios personajes del entorno de La Escuela Moderna nos iban a ir explicando cuál era el trabajo más penoso, humillante o asqueroso que habían tenido en su vida (shitjob o MacJob, lo llaman los anglosajones).
Iba a ser una sección muy democrática en la que todos nuestros amigos y conocidos iban a contarnos sus penas para ahogar las nuestras, ya que saber que todo el mundo ha tenido (o tiene) un curro de mierda hace sentir mucho más acompañado mientras no llega “la lucha final”. Ahora decidimos darle una vuelta de tuerca a la sección y para ello os pedimos que nos mandeis vuestros artículos a partir de ¡ya! para ser publicados en éste blog. La razón no es más que viendo el ritmo de edición que llevamos con el fanzine impreso la cosa iba a salir a curro de mierda por año. Y hay tantos… Esperamos a partir de ahora vuestras mierdas en laescuelamoderna@gmail.com Esta sección se basa en una idea original de Marc Balfagón, componente/creador de Rosa Parks/Croatan y cuarto Nisei. Merci Marc!.

Pd: Publicaremos los artículos que más nos gusten, está claro, y no aceptaremos artículos escritos en código SMS ni usando K's, no aceptaremos artículos con más faltas de ortografía de las que he hecho yo en este artículo, así de bajo es nuestro nivel de exigencia (además, las faltas de acentos ya se sabe que cuentan la mitad).


Uri Amat
el dibujico lo he sacado de http://www.iconoclasistas.com.ar