5 de des. 2007

Manifest Anti-Bicing


Hi ha moltes coses del Bicing (pronunciat "baising" que queda més americà) que no m'agraden. La primera es que tots el nous "Bicingueros", la majoria dels cuals no te ni puta idea d'anar en bicicleta, van per l'acera i ja he estat apunt de ser atropellat unes quantes vegades. De fet un cop que anava super-carregat amb dues motxiles, una a cada braç, em van venir una parella mixta de "bicinguerus" de cara per la mateixa acera, un al costat de l'altre i vaig pensar "No m'aparto, no m'aparto…", com al joc aquell de "El gallina" en que dos cotxes es llancen l'un a l'encontre de l'altre i es tracta de veure qui te més collons i s'aparta abans. Aixó vaig fer i la Erasmus es va fotre una hostia al xocar frontalment contra la motxila de la meva esquerra. Ni em vaig girar. Mireu si soc cabró. I no vull ser ciutadà, pero es que ja n'hi ha prou. Oi, que els cotxes i motos no hi van per l'acera?
I ja sé que també es culpa de l'Ajuntament, i que els carrils bicis son una puta merda, perillosos i que sempre hi ha taxistes parats enmig del pas, i que abans de fotre lo del Bicing podien fer uns carrils bicis més decents, pels que ja tenen bici pròpia, pero es que no em mola ser atropellat. I menys encara que quan vaig tranquilament per l'acera hi hagi un "bicinguero" darrera meu "dring, dring, dring" perque el deixi passar.
Una altre cosa que no m'agrada del Bicing es que han tret tots els pàrquings de bicis per posar punts de "Bicing" i ara el pobres bicicleteros de tota la vida no tenen on aparcar les bicis, ja que, per acabar-ho d'arreglar l'ordenança cívica prohibeix lligar les bicicletes als arbres i faroles. No soc gens bicicletero, de fet no he agafat una bici desde que anava de vacances al Camping Neptuno de Pals, pero es que aixó es una situació bastant ridícula, no?
Pero el que més odio del Bicing, per sobre de tot, es que a mes de burros som uns "apaleaos". Si no mireu aquesta noticia que desvelava el setmanari Directa fa unes setmanes:

" L'empresa que gestiona el Bicing financia Bush i promou la Guerra a l'Irak Segons ha pogut investigar el Setmanari de Comunicació Directa en la seva edició d'avui, l'alcalde de Barcelona va adjudicar el servei del Bicing a Clear Channel, una empresa de Texas que finança el partit republicà de George Bush.

Segons ha pogut investigar el Setmanari de Comunicació Directa en la seva edició d'avui, l'alcalde de Barcelona va adjudicar el servei del Bicing a Clear Channel, una empresa de Texas que finança el partit republicà de George Bush. La filial a l’Estat espanyol té la seu central a Madrid, amb el nom de Clear Channel España SLU. Aquesta depèn de Clear Channel International, amb seu als Països Baixos, però totes elles estan controlades des de San Antonio, a l’estat de Texas, als EUA. Els seus màxims directius són Paul Mayer, Randall Mays i Mark Mays. Gran part dels beneficis generats per la multinacional es destinen a la Mays Family Foundation, que subvenciona i patrocina, entre d’altres coses, la causa política del partit republicà dels Estats Units, presidit per George Bush. Van col·laborar en la campanya per les presidencials de 2004 i també ho fan en l’actual carrera per arribar a la Casa Blanca. Des de les 1200 emisores de ràdio local que controla aquesta gran corporació, també van promoure la participació de la ciutadania a les marxes de suport a la guerra prèvies a la invasió militar del març de 2003".

No està pas malament, oi? O que us pensaveu?
Uri Amat